tr

Adana Sahilde Evlilik Teklifi Organizasyonları

Adana’nın tüm sahilleri gezilmeye ve görülmeye değerdir.

Romantik bir sürpriz evlilik teklifi organizasyonu için deniz kokan kumsallar, ilkbahar ve yaz mevsimlerinin vazgeçilmez paketlerinden biridir. Rüya gibi geçireceğiniz zamanlar için, kumsalları cennete dönüştürüyoruz. Keşfettiğimiz farklı plajları sizler için romantik bir şekilde süslüyoruz.

Kırmızı halı, denizci fenerleri dekoru, yer volkanlarıyla size özel bir yürüyüş yolu oluşturuyoruz.Kumsalda evlilik teklifi organizasyonunda gazebo çadır ve süslemeyle desteklediğimiz alana, sevdiğiniz özel insanla baş başa içeceğinizi yudumlayacağınız  bir masa yerleştiriyoruz. Fotoğraf  video ve drone havadan çekimimiz ile bu anlarınızı ölümsüz kılıyoruz. Size özel romantik ambiyansta, bu güzel ve özel anın tadını çıkarıyorsunuz.

Kumsalda Evlilik Teklifi Organizasyonu Senaryosu

Tercih ettiğiniz ya da bizim önerebileceğimiz plajlarımızda gün batımını yakalamak için öğle saatlerinde hazırlıklarımıza başlıyoruz. Sürpriz evlilik teklifi organizasyonunuz için, planladığımız saatten önce kırmızı halınız, denizci fenerleriniz, mumlar, kandil lambaları,kuş kafesleri  ve dekoratif taşlarla süslenen masanız, çiçeğiniz, şampanyanız, yer volkanlarınız, müziğiniz, evlilik teklifi pankartınız, plajda evlilik teklifi konsepti için özel süsleme dekorlarınız ve diğer tüm detaylar siz ve sevgiliniz için Adana vip Organizasyon ekibimiz tarafından eksiksiz hazırlanıyor. Gün batımı yaklaşırken sizinle haberleşip hazırız onayını veriyoruz ve gelmenizi bekliyoruz. Adana ‘nın en güzel sahili ,kumsalı karşınızda deniz ve denize ulaşana kadar size özel hazırlanmış dekorun içinde, müzik eşliğinde sevgilinizle yürümeye başladığınızda tüm detaylar, sevgilinizin heyecanı evlilik teklifi organizasyonu ekibimiz tarafından fotoğraf  video ve drone havadan  çekim ile kaydediliyor. Dalga sesleri eşliğinde unutulmaz bir gece geçirmeniz için profesyonel ekibimizle her daim yanınızdayız.

Size de bu unutulmaz sahilde evlilik teklifi organizasyonunun keyfini çıkarmak kalıyor.

Kız arkadaşınıza romantik, özel ve unutulmaz bir evlilik teklifi   yapmak istiyorsanız

Bu paketimiz tam size göre .  Özellikle gün batımından sonra, Işıl ışıl gökyüzü, yıldızlar, denizin üstündeki ışıltılar, sahile vuran dalgaların sesi; romantik bir  evlilik teklifi  yapmak isteyenler için bundan güzel ortam mı olur?

Bu paketimiz seyhan baraj gölü,karataş ,yumurtalık ,mersin ,ve hatay sahillerinde yapılmaktadır

Ziyaretçi Yorumları

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

His Organizasyon
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?